pirmdiena, 2012. gada 21. maijs

Dabas baterijas

JĀ! Tas mani uzlādē, padara traku un liek ilgoties pēc ilgas dejas lietū. Liek ārdīties, vēlēties pēc skaļas vārdu kliegšanas un darīt, darīt, darīt.. Smieties, zīmēt, dejot, dziedāt. Zibens, tā ir dabas stihija, kuru es mīlu. Negaiss.. tā esmu es. Nevajag.. nevajag man to atņemt. Saule nesniedz tik daudz, cik zibens. Vai saule liks sajaukties lietuslāsēm kopā ar asarām, par kurām neesi pārliecināts - tās ir no bēdām vai prieka? Vai saule liks smaidīt visu laiku, kamēr vaigos iemetas stīvums, tomēr smaidīt jāsmaida - jo, re, atkal uzzibsnīja..
Zibens ir stihija, kas plosās, ārdās un ir tik skaista. Zibens spēks - lieta, kas jāiemanto visiem sevī.  Jo zibens nes tik daudz cerības, negaiss spēj tik daudz ko paveikt. Uzlādēt. Nogalēt.. Iemantot kaut ko.

Mīli mani.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru